پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور

پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور
جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

نامگذاری سال1393

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان غیور و باهمت ایران اسلامی

همانطور که مستحضر هستید رهبر معظم انقلاب اسلامی، طی بیاناتی که در سیمای جمهوری اسلامی داشتند، سال جدید را به نام *سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی* نامگذاری کردند.

امیدست ازهمه ظرفیت های کشور در جهت ایجاد حرکتی جهادی که موجبات تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می آورد در کنار مهمترین عامل رشد و توسعه کشورها و تمدن ها یعنی فرهنگ، بهره برداری شود و به نحو احسن شاهد تحولات عظیم در کشور باشیم. همه ما باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که نگرانی های فعلی مقام معظم رهبری هم ناشی از برخی سوء مدیریت هاست و هم ناشی از عدم وجود عزم راسخ در برخی اقشار موثر جامعه، لذا از تمامی اقشار جامعه اعم از علما، پزشکان، مهندسان، فرهنگیان، کارمندان وزارتخانه ها و بویژه جوانان تلاشگرمان می خواهیم تا همه توان خود را در جهت وصول به مطالبات شخص ایشان انجام دهند و از هیچ ظرفیتی در این راستا چشم پوشی نکنند که درصورت اغماض و چشم پوشی از سوءمدیریت ها و یا کم کاری برخی اقشار هم به انقلاب وهم به اسلام خیانت کرده اند.

ما نمایندگان جامعه دانش آموزی تاآخرین قطره خونمان درخدمت آرمان های انقلاب ومدافع ارزش های انقلابی و نه حزبی و جناحی هستیم و حمایت همه جانبه و مطلق خود از فرمایشات ولی امر مسلمین را اعلام می داریم و آماده ایم که دست هرمتجاوز و متعرض به کشور و ارزشهایمان را از بازو قطع کنیم و هنوز هم شعار مهم و شاخصمان*مرگ بر آمریکا* و *مرگ بر اسرائیل* است.

انشاءالله همگی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۱
مجمع دانش آموزی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی