پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور

پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور
چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ

جلسه با ریاست اداره آموزش و پرورش

آرم شورا

بسم الله الرحمن الرحیم                                                                               

موضوع: جلسه شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور با ریاست جدید اداره آموزش و پرورش

شرح جلسه:

روزچهارشنبه،هفتم اسفندماه جلسه ای باموضوع آشنایی و معارفه اعضای شورای شهرستان با ریاست جدید اداره آموزش و پرورش، آقای دکتر قوامی نژاد در محل دفترایشان برگزارشد.

دراین جلسه که آقایان قاضی-معاونت پرورشی اداره-، زهانی-کارشناس قرآن عترت-، فارسی-کارشناس دانش آموزی- بهمراه رئیس، نایب رئیس، دبیر و یکی ازاعضای اصلی مجمع حضور داشتند، راجع به رسالت اصلی شوراهای دانش آموزی بحث و تبادل نظرشد.

آقای دکترقوامی نژاد بزرگترین هدف تعلیم و تربیت راسیاستگذاری فرهنگی و استفاده از ظرفیت عظیم دانش آموزان دانسته و افزود: تغییرات فرهنگی زمان بر است و همیشه درکار فرهنگی و پرورشی باید به تدریج فعالیت را پیش برده و آرام آرام به سمت قله پیشرفت حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد که همه فعالیت های فرهنگی نیاز به روحیه تعامل و نه تقابل داشته و تعامل، لازمه توسعه است و دراین راستا حتما شوراهای دانش آموزی موثرهستند. این کارها، خود، تمرین دموکراسی و تمرین مسئولیت هاست.

ایشان تاکید کردند که شورای شهرستان باید شناخت واقعی نسبت به مشکلات و معضلات نظام آموزشی داشته و آنها را به گوش مسئولین برساند.

درادامه، آقای قاضی-معاونت اداره-، راجع به اهمیت شوراهای دانش آموزی مطالبی ایراد کرده و گزارشی از برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی ارائه دادند.

ظرفیت جدید ایجادشده در آموزش و پرورش نیشابور امیدوارکننده است و رجاء واثق داریم اشکالات کاری مسئولین کمتر شده و از تنش پرهیزکنند.

در این جلسه سه تن ازاعضای شورای شهرستان، آقایان طالبی، امان آبادی و قدیری حضور نداشتند.

تاریخ:7/12/92

والسلام علی من اتبع الهدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
مجمع دانش آموزی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی