پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور

پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

پیام تبریک به مناسبت نوروز 1393


بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

هم اینک که در آستانه سالی جدید قرار داریم، نکاتی در باب سال1392 لازم به ذکرست:

1- ملت شریف ایران پس از اعلام نام سال92 به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به دنبال تحقق آن برآمدند و حقا در انتخابات24 خرداد1392، حماسه ی سیاسی عظیمی آفریدند که آمریکا و دست نشاندگانش تا ابد انگشت به دهان خواهند ماند.

2- حماسه اقتصادی بوسیله مسئولین جمهوری اسلامی آغاز شده و ملت شریف ایران نیز با حمایت های خود، به جهانیان نشان دادند که اراده ایرانیان تحت امر ولی امر مسلمین برهمه چیز غالب است و امیدواریم این حرکت جهادی در حوزه اقتصادی با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به اعلا درجه خود برسد.

3- همانطور که همگی شاهد بودیم، عزم راسخ و اراده استوار ملت ایران در مذاکرات هسته ای در ژنو به نمایش گذاشته شد و حق مسلممان به دنیا شناسانده شد. البته همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستیم و می دانیم که مذاکره باآمریکا مشکلی را حل نمی کند اما با همه توان از مسئولین کشورمان و از دستگاه دیپلماسیمان دفاع می کنیم و می دانیم که یکی از دسیسه های دشمن، ایجاد اختلاف بین دولت، رهبری و مردم است لذا هرگونه دخالت غربی ها را در حقوق حقه ملت ایران محکوم می نمائیم.

4- سال 92 مملو از پیروزی های چشمگیر ورزشی و علمی در جهان بود و مسلما ورزشکاران و دانشمندان ایرانی لایق تشکر همه ملت ایران هستند و ما نمایندگان جامعه دانش آموزی نیشابور به ایشان خسته نباشید می گوئیم.

5- در راهپیمایی 22 بهمن که نمودی دیگر از حماسه سیاسی بود، نشان دادیم که تا ابد پیرو ولایت و تابع رهبری و جان فدای آرمان های انقلاب هستیم و هرکسی که بخواهد به جمهوری اسلامی کوچکترین تعرضی بکند، دست آنرا از بازو قطع خواهیم کرد.

6- به رئیس جمهور سابق، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد بخاطر همه سختی ها و زحماتشان خسته نباشید گفته و حمایت خود را از رئیس جمهور فعلی،جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی اعلام می کنیم تا بازهم آبی باشد بر آتش دشمنان انقلاب و اسلام.

7- از همه کسانی که مجمع شورای دانش آموزی سال گذشته را یاری کردند، سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم در سال جدید، بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم.

8- سال نو را با همه مشکلاتی که غربی ها بوجود خواهند آورد، شروع می کنیم و بدون ترس و واهمه و با خشنودی و خوشحالی تمام، برای ظهور آن یگانه مصلح جهانی، حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) دست به دعا برمی داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
مجمع دانش آموزی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی