پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور

پایگاه اطلاع رسانی مجمع شورای دانش آموزی شهرستان نیشابور
سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

همایش علمی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

آرم شورا

بسمه تعالی

در تاریخ 16/12/1392 اعضای هیئت رئیسه مجمع دانش آموزی شهرستان نیشابور در همایشی تحت عنوان *کنکور و برنامه ریزی علمی و مدون* شرکت کرده و به حضور در اعتکاف علمی موسسه علمی آینده سازان در تهران دعوت شدند.

علی اکبر دولابی، رئیس مجمع دانش آموزی وجود این تحرکات علمی در استان را به فال نیک گرفته و گفت: اینها برکاتی است که بخاطر حضور اتحادیه انجمنهای اسلامی در کشور بوجود آمده و باید آنرا پاس بداریم. واین هم درسایه تدبیر جهادی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تحقق یافته و ما همیشه حافظ آن هستیم.

امیر رضاقلی، دبیر مجمع دانش آموزی نیشابور با ارائه طرحی جهت دعوت از سخنران این همایش در شهرستان نیشابور افزود: این که جوانان و نوجوانان ما هم به درس و هم به فعالیت های علمی می پردازند قابل تحسین است و باید گسترش یابد. وی اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نه چندان دور جوانان جمهوری اسلامی ایران خواهند توانست تمامی حرکات فرهنگی جهان اسلام را اداره کنند.

در ادامه این سفر یکروزه، اعضای هیئت رئیسه مجمع جهت پابوسی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا در حرم مطهر رضوی حضور یافتند.

امیدست که به نتایج خوبی در سال 1393 برسیم.

 انشاءالله تعالی. والسلام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
مجمع دانش آموزی شهرستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی